دنیای مدیریت

سرآغاز

| شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

با سلام 

در این وبلاگ به دنبال نشان دادن اهمیت علوم انسانی بویژه علم مدیریت هستم. علومی که به نظر من در کشور ما بسیار مغفول مانده اند و مهمترین دلیل رشد کشورهای غربی به شمار می روند. من معتقدم که علوم مختلف انسانی نقش بسزایی در ایجاد زیر ساخت های بنیادین کشورهای پیشرفته ایفا نموده اند و در حقیقت علوم دیگر حاصل نیاز برآمده از علوم انسانی هستند.

علت دیگر ایجاد این وبلاگ سر و سامان دادن به دست نوشته ها، عکس ها، فیلم ها و بسیاری یادداشت های مختلف از کتاب ها، مقالات، فیلم ها و ... هست که همواره و به هر طریقی مشغول جمع آوری آنها بوده ام ولی هیچ زمان بصورت یکپارچه و جامع به آنها دسترسی نداشته ام. بنابراین بنظرم رسید پیروی از منطق ابرهای الکترونیک که فضای وب را ایمن ترین ابزار گردآوری داده ها می داند و قابلیت اعتماد بیشتری نسبت به سایر ابزار ذخیره سازی اطلاعات مثل هارد درایو، فلش و دی وی دی و .... دارد می تواند ابزار مفیدی در رسیدن به این هدف -یعنی متمرکز نمودن اطلاعات مورد علاقه ام- باشد.  

امید وارم از طریق این وبلاگ با افراد دیگری که علاقمند به موضوعات مورد علاقه من هستند آشنا شده، بتوانم از نظرات آنها بهره مند شوم و این وبلاگ به من جهت نیل به اهداف مورد نظرم کمک کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">