دنیای مدیریت

فرا مبادله

| شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

چکیده: امروزه مشتریان، علاقمند و حتی مشتاق به پرداخت هزینه بیشتر برای انواع خاصی از کالاها و خدمات هستند که ما آن ها را کالاها و خدمات لوکس نوین نام گذاری می کنیم. این گونه محصولات و خدمات، از کیفیت بالاتری نسبت به سایر محصولات برخوردار بوده و نسبت به سایر محصولات، اشتیاق و میل بیشتری برای بدست آوردن آنها وجود دارد. در این مقاله سعی بر آن است که ابتدا مشخصات کالاهای لوکس را مورد بررسی قرار داده و به توضیح نیروهای پیش برنده کالای لوکس نوین بپردازیم. سپس با توجه به اینکه کالای لوکس نوین یک استراتژی کسب و کار بوده و این استراتژی نمی تواند بوسیله روش های سنتی دنبال شود که برای توسعه محصول در بازار استفاده می شود، شیوه های مورد استفاده رهبران کالاهای لوکس را مورد واکاوی قرار می دهیم.

کلید واژه ها: فرا مبادله, کالای لوکس نوین

دریافت
حجم: 275 کیلوبایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">