دنیای مدیریت

پیست اسکی توچال

| پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۳ ب.ظ | ۱ نظر
پیست اسکی توچال در ایستگاه هفتم توچال واقع شده و با توجه به شیب مناسب آن مکان بسیار خوبی برای یادگیری اسکی می باشد. طول پیست 1200 متر می باشد و با توجه به ارتفاع آن (بیش از 3500 متر  از سطح دریا) اولین پیست اسکی در تهران می باشد  که هر ساله شروع به فعالیت می کند. برای رسیدن به این پیست باید از تلکابین استفاده نمود. خط  تله کابین توچال دارای سه خط اصلی است که  از ایستگاه یک شروع شده و در ایستگاه های دو، پنج و هفت توقف می کند. در پیست اسکی توچال  دو خط تله سیژ ، یک خط تله اسکی، یک هتل و مدرسه اسکی موجود است. یکی از مهمترین مزایای این پیست نزدیکی به  مرکز شهر تهران بوده و در مقایسه با سایر پیست های اطراف تهران مانند دربندسر، شمشک، دیزین و آبعلی بسیار در دسترس  می باشد. 
در ایستگاه اول توچال یعنی مکانی که بلیط تلکابین تهیه می کنید می توانید در صورت نیاز، لوازم اسکی مورد نیاز خود را اجاره کنید. همچنین در مدرسه اسکی واقع در ایستگاه هفت مربیان مجرب اسکی موجود هستند. هتل توچال در ایستگاه هفت از دیگر امکانان پیست اسکی توچال می باشد. توصیه می کنم در صورتیکه علاقمند هستید دو روز از پیست توچال استفاده کنید حتماً هتل رزرو کنید چرا که در سال 93-92 که هزینه بلیط این پیست در روزهای آخر هفته و تعطیل 40 هزار تومان و در ایام هفته 35 هزار تومان است می توانید سوئیت نرمال بدون منظره را به قیمت 240500 تومان رزرو کنید. با یک حساب ساده متوجه می شوید که اگر سه نفر باشید باید روزانه 120 هزار تومان فقط هزینه اسکی را بپردازید یعنی برای دو روز 240 هزار تومان در صورتیکه اگر هتل رزرو نمایید همین مبلغ را می پردازید و علاوه بر اسکی از امکانات یک شب هتل همراه با صبحانه رایگان هم بهره مند شده و همچنین می توانید خارج از نوبت سوار تلکابین شوید. هتل توچال دارای 27 اتاق شامل تکنفره، دونفره، سه نفره و سوئیت است که قیمت های آنها در سایت توچال موجود می باشد. این اتاق ها بسیار تمیز بوده و امکانات خوبی هم دارند. تمامی اتاق ها مجهز به یخچال، تلویزیون، اثاثیه و مبلمان و دسترسی به برنامه های تلویزیونی بین المللی از دریافت کننده ماهواره ای می باشند. تمام دفعاتی که  در این هتل بوده ام بسیار لذت برده  و مطمئن هستم که شما نیز حتماً راضی خواهید بود و برای شما خاطره ای به یادماندنی خواهد بود. برای رزرو هتل می بایست به سایت www.tochal.org مراجعه کرده و در بخش هتل بصورت تلفنی یا اینترنتی اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.
همچنین برای آگاهی از وضعیت هوای کلیه پیست های اسکی ایران و حتی کشورهای دیگر می توانید به سایت www.snow-forecast.com مراجعه نمایید و از وضعیت جوی پیست موررد نظر خود آگاهی یابید. امیدوارم تجربیات من برای شما مفید بوده و فصل اسکی خوبی را برایتان آرزومندم.
 نکته مهم: اگر قصد اقامت در هتل را دارید حتماً از دکتر حاضر در این هتل بخواهید که به شما قرص فشار  (استاز لامید) بدهد تا بتوانید شب به راحتی بخوابید. در این هتل دکتر مجربی 24 ساعت حاضر بوده و در صورتیکه هر گونه مشکلی داشته باشید می توانید به او مراجعه کنید.

 هتل پیست اسکی توچال
توچال

 تله سیژ و هتل پیست اسکی توچال 
توچال

 دو تله سیژ پیست اسکی توچال 
توچال

 لابی هتل پیست اسکی توچال
توچال

سوئیت رویال رو به پیست هتل پیست اسکی توچال
توچال

سوئیت رویال رو به کوهستان هتل پیست اسکی توچال
توچال

سوئیت نرمال بدون منظره هتل پیست اسکی توچال
توچال


    نظرات  (۱)

    کمکی گیرونه خو!
    پاسخ:
    علی جان الان هتل معمولی تو شهر حداقل روزانه 100 هزار تومان.... ارتفاع 4000 متری.... اسکی... برف... شبی 80 هزار تومان... بخدا مفته...
    هزینه حمل سوسیس هم به اون ارتفاع حساب کنی بیشتر از اینا در میاد چه بشه اتاق 3 نفره :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">