دنیای مدیریت

چکیده: موضوعات تحقیقاتی مدیریت منابع انسانی و درگیری و مشارکت مشتریان در فعالیتهای سازمانی معمولا بطور جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد. از یک طرف تحقیقات نشان میدهد که دامنه نقشها و وظایف مشتریان به عنوان ذینفعان کلیدی شرکت به طور چشمگیری در چندسال اخیر تغییر کرده است در شرکتهای خدماتی امروزه بیشتر از همیشه مشتریان بازیگران فعالی می باشند که می توانند اثر قابل توجهی بویژه بر تماس مشتریان بر کارکنان داشته باشند. از طرف دیگر تحقیقات مدیریت منابع انسانی تا به حال اساسا برروی روابط و پیکربندی درون سازمانها که منجر به معمالی بهینه منابع انسانی می شود و نه فراتر از مرزهای سازمانی تمرکز کرده اند. تحلیل رابطه متقابل این دو موضوع نشان میدهد که مشتریان می توانند به طور چشمگیری بر موفقیت مدیریت منابع انسانی سازمانها تاثیر گذارباشند اگر هدف وظایف مدیریت منابع انسانی ایجاد و اضافه کردن ارزش به سازمان است مفاهیم این موضوع باید جهت در برگرفتن عوامل جدید مربوط به سازمان مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

کلید واژه ها: مدیریت منابع انسانی، معماری نوین، نقشها

دریافت
حجم: 1.49 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">